Kızlar bekarken kabizliktan dolayı makat çatlağım oluşmuştu,krem ilac ve fitille acısı filan geçmişti. Üzerinden 3 sene filan geçti, doğum yapalı da 19 gün oldu. 3 gündür kabızım ve kanama oluyor acı oluyor. Başa dönecek diye çok korkuyorum. (Yuruyemiyor,oturamiyordum) Bu zamanda doktora da gidemem. Önceden kullandiğim ilaçlari recetesiz eczaneden alsam kullansam olur mu acaba? (Kremleri) ya da doğal yoldan nasil hallederim?