Naciyegormez muhakkak yaptırın. 2-4.aylarda yaptırdık biz 3-5te yapılıyor. Hastalığın sonuçları çok kötü biz büyük insanlar ishal olduğumuzda bile nasıl oluyoruz günler süren bi ishal olduğunu düşünün en küçük örneği bu 🤷🏻♀️ Sağlık ocağını arayn aşılarn belirli saatleri oluyor gelmeyin dersede eczacınıza sorun o size anlatır evdede yapabilirsiz. Bebek ne aç ne tok olucak tok olursa kusarsa bir anlamı kalmıyor çünkü aşının