Haydinn ebelerin dediğine pek kulak asma güzelim kendin özel doktorunu dinle bizim 19 aylığız şuan 1*1 açuklık var hala büzim sorunumuzun tam tersini yaşıyorsunuz 6 aylıkken çok açıklık var kapanmaz vs dediler doktorumuz sıkuntı yok 24 aya kadar dedi. Ebeler sağlık bakanlığı litaretürüne göre hareket ediyor sen bebeğine özel hareket eden biriyle ilerlemelisin canım her bebek özeldir her anne gibi 🥰