Ben hamileyken de hamile kalmadan önce de sürekli idrar yolu enfeksiyonu geçirdim hatta 9 ay hastanede yattım bunun için şimdi oğlumda da var 7.5 aylık ve 2. Kez idrar yolu enfeksiyonu oluyo virüsten dolayı hastaneye götüremiyorum evde nasıl geçirebilirim önerisi olan tecrübeli anneler var mı