Geçen gün gittim vurdurdum 6 aylık bebeğim kimse yok sağlıkocağında bomboş doktor bile görmüyor hemen aşıyı olduk çıktık korkmayın. Sağlık ocağında dezenfektanlar da var girince sıktım çıkarken sıktım ağzımda maske vardı. Hiçbir yere dokunmayın işinizi halledin çıkın