Kızlar size acil birşey sorucam bebeğimin 13.04 2020 de rutin cocuk pediatri kontrolü var 6 aylık olucak götürmelimiyim bilmiyorum götüren varmı götürmesem sorun olurmu 🤷🏻♀️ Ve ikinci göz muayenesini göz doktoru 6 aylık olunca demişti siz kaçta yaptırdınız onuda yaptıramayacağım galiba sorun olurmu acaba ya 😕 napıcam bilmiyorum