DORUKKK2019 Tavsiye edebileceğiniz kullanarak deneyimlediğiniz uygun fiyatlı mama sandalyesi var mı acaba 🤔
irem_alya_srtsn7 DORUKKK2019 ben civilden aldım 70 liraya a101 e geliyor 50 liraya kullananlar memnun
Ahanife DORUKKK2019 bimden aldım 50 tl sanırım 20 tl yede e bebekten minder aldım oldu bitti çokta memnunuz mama sandalyesi elimiz ayağımız😊
Jigglypuff Jigglypuff https://www.ikea.com.tr/urun-katalogu/ikea-cocuk/0-2-yas/mama-sandalyeleri/29067293/antilop-tepsili-mama-sandalyesi.aspx
Jigglypuff DORUKKK2019 ablamın ilk kızı 8 yaşında ikinci kızı 3 yaşında şimdi benim oğlan ablamlarda kullanacak 😂 kendi evime de alıcam aynısından 😂 8 yıllık yani link bulup atayım 😊
DORUKKK2019 Jigglypuff teşekkür ederim sekiz yıl dayanmıs mı ya iyiymiş baya bide bunu cafeler falanda kullanıyo demek ki sağlam bu baya 😀
ikibebeklibirannee Jigglypuff Bebeğin boyu uzadıkça ayakları alt kısma değip kendiji itebiliyormuş. Düşme çok oluyrmuş. Bu modelin en olunsuz yanı bu. Lütfen alacak olan ve kullanan dikkat etsin ☺️ DORUKKK2019
ikibebeklibirannee DORUKKK2019 Pilsan pratik mama sandalyesi aldık. Çok memnunuz taş gibi. 15 tl de minder aldık hepsiburaddadan sldıknadanlar iki yıl parça garantisi bile veriyor 🤭
ebrarin_annesi DORUKKK2019 e bebekten almistik biz bunu hem masa sandalye olabiliyor hemde mama sandalyeis olarak kullaniliyor. Cok iyi kullanisli bence cokta yer kaplamiyor 😊 https://www.elelebaby.com/moje-calisma-masali-ic-pedli-portatif-mama-sandalyesi-gri?gclid=CjwKCAjw95D0BRBFEiwAcO1KDLukUZ9W9iZdwXoCpcizanK0fl_XlAQMp5W1Yh5y0b0B7N9EJv05jxoCu0kQAvD_BwE
Deletedmom196 ebrarin_annesi memnun musunuz mama sandalyesinden bende demin buna bakıyordum e bebekte indirimdeymiş
DORUKKK2019 ebrarin_annesi arıstırdıkca bu tür ürünleri gördüm bunlarda güzel teşekkür ederim muhtemelen buna benzer bişey alacağım 😂
Abrakadabra Baby mool dan craft marka aldım 94 tlydi minderide var zaten iki rengi var krem ve gri fena değil çok pahalı olanlar ebatı büyük mutfağın çok büyük olmadığı için küçük aldım her odaya taşıyorum kolayca👍
[silindi] DORUKKK2019 a101 e gelıyor 50 tl daha evvel alanlar vardı iyiydı yakından gordum standart bır urun yanı
Mervehicip @DORUKKK2019 yarın a101 e gelicek olan mama sandalyesinden almıştım 7 ay önce kullanıyoruz memnunum yine geliyo kaçırmayın bence
DORUKKK2019 Mervehicip ya çok uygun bi işkilendim ondanda hiç kullanana rastlamadım 🤔 memnunsanız düşünülebilir çok teşekkür ederim