Esranc biz de var cocuk doktorumuza sordum kıkırdam gelısırken o hırıltılar olur normaldır demıstı yanlıs yonlendırmek ıstemem dıger arkadasın yorumunu gorunce ben de endıselendım acıkcası ben de hastahaneye goturmek ıstemıyorum ama 1 aylık olunca mecbur hepatıt b asısı vurdurmaya boyunu kılosunu olcturmeye gelısımını takıp etmeye gıtmek zorundayız benımkı de 26 gunluk 4 gun sonra eldıvenı maskeyı takıp gıdecegım hastahaneye mecbur