1 yaşında oğlum var Allah nasip ederse oğlumun bir kardeşi olsun istiyorum. Normalde tek çocuk olmasını düşünüyordum ama ne benim ne eşimin kardeşi yok yani bebeğimin ne halası ne amcası teyzesi ne de beraber büyüyeceği kuzenleri olmayacak. Hayatta yalnız kalmasın istiyorum. Hamd olsun bir oğlum oldu rabbim birde kız evlat nasip etse çok sevinirim gönlümden kız geçiyor ne yalan söyleyeyim ilk bebeğimde cinsiyet önceliğim yoktu bebeğim erkek olunca sanırım kıza da merak uyandı içimde.
Ama çevrem beni böyle düşündüğüm için hep suçluyor evlat ayrımı yapmakla suçluyor Allah hayırsız kız verir görürsün falan saçma sapan şeyler söylüyorlar. Bende kendimi kötü hissediyorum artık sizce kötü bir anne miyim? Bu beni kötü biri mi yapar? şimdi hamile kalsam erkek olsa üzülür müyüm kendimi suçlarken buluyorum sürekli. Günah mıdır böyle birşeyi istemek 🥺