Eline silikon kaşığını verdim oynasin diye o ara agzina biraz fazla sokunca midesi bulandı ve çok kötü kustu yeni biseylet yemisti biraz katı şeylerdi yedikelri. Cok zor kustu. Birşey olur mu sizce akcigerine filan kaçar mi. Ayağa kaldırdım başını one egdim hemen ama icim icimi yiyor su an