Arkadaşlar kız kardeşim 5 yıldır evli hiç bir şekilde hamile kalamadı ne bir düşük ne kimyasal gebelik hiç bir şey yok en son 20 gün önce bir tüp bebek denediler o da olmadı hiçbir sorun yok ne eşinde ne kendisinde bu şekilde olup yine de hamile kalan oldu mu acaba onu merak ediyorum tecrübeleriniz çok kıymetli arkadaşlar nolur bir teselli verin😞