Acemibiranne55 8 aylık olduk bugün uyandığında göz kapakları şişmiş olduğunu fark ettim bariz şekilde baya şiş neden olabilir acaba doktora gitme şansımız da yok virüs başına gelen varmı
Babygrils Acemibiranne55 annem bize poşet çay koyardı küçükken. Ama bebeklere konur mu bilmem bir araştır istersen
Serene Acemibiranne55 Alerjik sebeplerden olabilir.İzleyin.Devam ederse doktora götürün.gıda alerjisi,toz/polen alerjisi vs göz kapaklarında şişmelere sebep olabiliyor.
Eda_sahra_yaman Acemibiranne55 merhaba bir sabah bizim de aynısı oldu gittiniz mi acaba doktora geçti mi sizin nedendir acaba