Sahreyldrm sonsuz17 uzun sürecek galiba bu süreç 😑 hicbiseyden memnun olmuyorlar emmiyor da benimki bı çıksaydı rahatlasaydi kuzular
Doruk12 Akbasinci bezini tam alıyorum ben kiloya göre büyük takmayın diyolar ya 🤔 Bi de bizimkinin poposu küçük belki ondandır tam oluyo sıkmıyo hiç.
Deletedmom388 Akbasinci seçenek yok ama ben geçenlerde Minies aldım denemek için iyi gidiyor. Molfix pure soft kullanıyorduk,başlarda baya memnundum ama çiş kaka sızdırıyor.Minies daha sızdırmadı.Bu şekile giderse bu bezle devam edicem👍🏻
Akbasinci Deletedmom388 bende çiş kaka sızdırdı işte ilk başlarda bütün gece dursa sızmıyordu şimdi sızıyor
Sahreyldrm sonsuz17 benimki bazen memeye gelince çatlayacak ağlamaktan almıyor bazen de alıyor ama bı kenardan da elini sokuyor galiba meme yumuşak geliyor dişini kaşıyamiyor o yüzden olabilir zor zoruna veriyorum kilo da az almış bu ay
Ilknur_35 Akbasinci bizde prima kullanıyoruz çok memnunum 7 aylık oğlum 4 numara hiç sızdırma yaşamadık 🤗
Nilde Prima pure kullaniyorum. Ama her sabah yaptiginda kakasi kiyafetine geciyor. Molfix de cisi bile sızdırıyordu.