22 kilo aldım hamileyken sonra doğurunca 20 si gitti kendiliğinden yemek yemeye fırsat bulamadım. Biraz işler yoluna girince 4 kilo aldım 2 gün önce tartıldım tok karnına 62,7 çıktım diyete başladım bugun aç karnına 61,2 yim inşallah bozmadan devam. Emziriyorum sağlıklı şeyler yiyorum şekeri kestim nescafe çok içerdim artık içmiyorum ve fitgünlük diye bir instagram hesabı takip ediyorum çok güzel tabaklar paylaşıyor bende hevesleniyorum