Artık katlanıcak gibi degilim aşırı derecese bunaldım bana bi akıl verin kızlar 4 aylık bebegim var 4 aydır bi aksamda eşimde bas basa kalıp bi sohbet edemedik esimin ailesi ile altlı üstlü oturuyoruz hergun burdalar artık çok sıkıldım eşimle çocugumla vakit gecirmek sohbet etmek istiyorum ama yok bi gün bile tek kalamadım hergun burdalar ailem artık gelmiyor çünkü her geldiklerinde esimin aileside burda rahat edemiyorlar bide yüzsüz gibi her eve girişlerinde demezlermi bi gün kovcaksınız bizi diye ya biliyorsun rahatsız oluyorz bunun farkımdasında daha ne diye hergun geliyorsun artık yetişemiyorum cocuuk yemek temizlik bide her akşam onlara hizmet ediyorum gidiyorlar ev karman çorman sabah evi süpürmesen olmuyor hergun temizlik yapmaktan artık bıktım çocuk olmadan önce ülk evlendigimiz zamanda böylelerdi hergüm burdalardı yüz vermedim snra 2 günde bi falan gelmeye basladılar ama sımdı yuz vermesemde geliyorlar annesi kardeslerı babası öglen biri geliyor biri gidiyor aksam hep beraber geliyorlar ne rahat rahat yatıp uyuya biliyorum nede dinlene biliyorum dogum yaptım yapalı sinirden stresten sütüm hiç gelmiyor denilicek kadar az artık esimle eskisi gibide degiliz resmen sogudum artık oda ailesinin bu durımundan sikayetci ama ailesine bişey diyemiyor sabret 2 seneye cocuga oda yapmak için baska yete gideriz diyor ama 2 sene bekleki gecsin bi gün çıkıp gidicem artık sabredemiyorm