Hafsa_23 Skn233 biz anneler tatmin olmayız elhamdülillah anne sütü alıyor sağlığında da bir sıkıntı yok benim beklentim inşallah 7 olmuştur falan dı ama olsun en azından gene yol katetmişiz 😊 zten biraz da minyon bişey kızım galiba
Skn233 Hafsa_23 ay bilmiyorum ki normali kaç olması lazım bilemiyorum ki bende anlamıyorum da 7 mi olması lazımdı ben 15 gün sonra 4. Ay aşısına götürücem kilosunu o zaman anlarım
Skn233 Hafsa_23 haa iyi bari . Ama yinede gönül isterdi ki 9 olsun demi😂 ama ben istemezdim ya benim kollarım da sıfır güç taşıyamazdım😂 4. Ayda 9 olan sonra ne olur çünkü 😁
Hafsa_23 Skn233 aynen gönül 9 dan yana benim de kollarım cok güçsüz suan bile baya zorlanıyorum geceleri beşiği den alırken ya kas yapcaz yada kollar pert😂
Hafsa_23 Skn233 yani bu da ayrı bir bakış açısı 😂 Rabbim onların acılarını yaşatmasın da sağlıklı olsun lar varsın 1 2 kilo eksik kalsın 🤲😊
Skn233 Hafsa_23 aklı fikri zihni kalbi Ruhu sağlıklı evlatlarımız olsun ya gerisi hiç 🙏🏻 Tabi İştahlı da olsunlar amin😂🙏🏻
Tunaaral Annesivekizi Merhaba canım benim bebeğim de az kg almıştı sağlık ocağındaki ebe en az 600 gr alması gerekiyordu dedi