Selam güzel anneler. Hıpp mamadan sonra On gündür aptamil mamaya geçtim çünkü sütüm ilk günden beri yok ama yorumlara bakıyorum sanki aptamil 1′in 2-3 çeşidi var gibi . Benimkinde nutricia yazıyo daha alt tarafta advantic vs. Yazıyo.aptamil 1 tek çeşit degilmi.