Merhaba arkadaşlar,
Bebeğim 8 aylık ben sabah 9 gibi kahvaltı veriyorum. Kahvaltıda bir yumurta sarısı, 1 yada 2 yemek kaşığı lor peyniri, 1 tatlı kaşığı pekmez,1 tatlı kaşığı tahin
Öğlen; 1 elma yada armut ile yarım havuç yada muz püresi yapıyorum.
İkindi; 1 bebek kavanozu yoğurt
Akşam; Yarım kaseden biraz fazla sebze çorbası yada püresi, içine balık koyuyorum. Bazende balık yerine et suyu ve peynir suyu koyuyorum.
Yatmadan önce genelde mama veriyorum. Gece de 4 -5 saatte bir mama için uyanıyor.
Fakat bu gece 02:30 da mama yedi sonra uyanmadı bende 09:30 gibi kahvaltısını yedirdim yani 7 saat birşey yememiş oldu. Çok mu 7 saat yani siz nasıl yapıyorsunuz? Geceleri 7-8 saat uyanmazsa yada istemezse mama vermesek olur mu artık?