Cnsgzde Benim kızımda hemen hemen aynı. Çok nadiren akşam 8-9 gibi uyuyor. Uykuya dalmamız hemen hemen 1 saati geçiyor. Uyuyup uyuyup uyanıyor. Geceleri 3 saatte bir uyanıyor. Hiç gözünü açmadan mamasını verip yatağına koyuyorum. Gece mama gündüz anne sütü olarak gidiyoruz biz de.Akşam erken uyumuşsa sabah 8de ayakta oluyoruz. Yok geç uyumuşsa en geç 10 gibi uyanıyoruz ama 8den sonra hiç eksik olmuyo mızmızlanması. Dediğin gibi gündüz uykuları yok denecek kadar az ama artık bu ayından sonra öğlen uykuları önemli olacak. Onu nasıl yapacağız acaba?😏