Minikkus00 Virüsten dolayı Malum şu günlerde hastane ve saglık ocagına gitmeye korkar olduk. 1. Ay bebeğe yapılan hepatit b aşısı daha sonra yapılabiliyor mu? 2 aylık oldugunda falan yapılabilir mi, zamanı gecmıs mı olur
Fasulyeninannesi Minikkus00 tam bilmiyorum üstte kalsın diye yazıyorum ama muhtemelen ikinci aya ertelenmez çünkü ikinci ay aşıları 3 tane ve ağır
SevdaNurumm Minikkus00 canım aşıları cok önemli mutlaka sağlık ocagna git yaptır. Veya ara bilgi al. Benm oğlum 10 aylık gecen gün menenjit aşısını yaptırdık hemşire hanımdan rica ettim geldi şahsi arabamz vurdu sağolsun öle bişey yapablrsn
Oz_lem09 Ben gidip yaptırdım 2. Ay aşılarını zaten tek tek alıyorlar içeri ben de maske eldiven taktım bebeğimi de kundak üstüne başka örtüye sardım o örtüyle koydum sedyeye eve gelince de o örtüyü üstümü başımı bebeğimin üstünü başını direk makineye attım. İstersen duşa da gir aşı önemli benim fikrimce erteleme