Merhabalar hanımlar oğlum 2 aylık olacak kakasını yaparken ağlayarak yapıyor saatlerce ağlıyor kabız değil ishal her altını açtığımda yapmış oluyor ama ağlaya ağlaya yapıyor her ağlayıp kendini sıkmasında az az çıkarıyor sizce neden böyle sizin bebeklerinizde de oldu mu