Anana Merhaba, hiç birşey kullanmayandabilirsiz tabi bu sadece bi öneri, ve tecrübeye sabit olduğu için yazdım. Hiç birşey kullanmayınca tam tersine çatlak ve yara olduğunu gördüm benim gibi yeni emziren çatlak ve yara ile karşılaşan anneler bilirler, belki sizin böyle sorunlarınız olmamıştır. Ayrıca göğüs için kullanılan kremler ve pedler de hiç masum değil pedler de plastik torbaya eşdeğer kimyasallar var, içerinde emici bişeyler ve iç çamaşırınızdan süt akmasın diye yine kimyasal olan plastik bi yüzeyi bulunuyor. Streçlemekten kastım bütün göğsü strçlemek değil elbette o şekilde büyük bi ihtimal pişik oluruz, gereken açıklamayı yorumlarda yapmıştım nasıl uyguladığımı kullanmaya da bilirsiniz ☺️