Ikrazumra19 Taze_annee ben 2.ayinda vermeye baslamistim doktorumun onerisi ile mama verirken kabiz olmustu
Melegimsin Taze_annee veriliyo canim hiç bi zararı yok kabız olunca verdim ben çok özellikle mama ile beslenen bebeklere öneriyor doktorlar
Kusannesi D vitamini zeytinyağlı o yüzden ayrıca vermiyorum ama onun içinde olmasa vermezdim. Kabız olduhu zamanlar kulak pamuguna zeytinyagı surup makatına sürüyorum tahris etmeden
Melegimsin Taze_annee sadece kabız olduğunda verdim ben canim bide gazı olduğunu ve çok zorlandığını farkettiğimde verdim ben şuan 5 ayligiz
bossbabysmom Taze_annee bende dün aynı postu açmstm 3 aylk bebeğim kabz oluyor cogu anne verdiğini yazmstı bnde verdm yarm cay kasği ama hala kakasını yapmadı bugun yine verecm insaAllah yapr.. 1 2 defa ateş ölcerle kaka yaptrdm ama alşkanlk olsn istemiyorm
ElifHuseyin bossbabysmom ben iki gün sabahları bir çay kaşığı veriyorum 3. gün dolu dolu kakayı yapıyor
ant331 bossbabysmom karnına ve poposuna zeytin yağı ile masaj yap. Ve sıcak bez uygulaması yap. Elbiselerinin üstünden yattığı yere ve karnına bez ısıtıp koy 10 dakika kadar. Ben birde ayaklarının altına acı elma yağı ile masaj yapıyorum çorap gidiyordum kıayfetlerinin altından sıcak tutsun diye
Dunyamsensn2008 Taze_annee Zeytinyağı verebilesiniz bir sorun olacağını sanmam ben veriyordum.Dr.umda verebileceğimi söylemişti.
Mirayekrs 1 aylıkkenden beri mamasına damlatıyordum üç aylık olduk nerdeyse gaz sorunumuz yok vermiyorum o yüzden
Elaes Mirayekrs her mamasına atıyor muydunuz mamayla besleniyoruz da fazla mı olur her seferinde vermem
HamzasMomy Taze_annee kabız olursa çok iyi geliyor. Sürekli değil sadece kabız olunca veriyorum. Ama doktorum bol bol ver birsey olmaz dedi. Yemeklerinde zeytinyağı kullanıyorum zaten
ikibebeklibirannee Taze_annee hakiki zeytinyağı veriyorum ama biz ek gıda dönenindeyiz. Haşladıgım sebzesi e falan koyuyor yediriyorum yoksa kabız oluyor. Hatta ben kuru kayısı haşlayıp robottan geçiriyorum sulu sulu içiriyorum zeytinyağından daha etkili. Bebeginiz küçükse siz denemeyin.
Bukrem62 ikibebeklibirannee ya bizde ek gıdaya geçecez de kabiz olur diye korkuma baslayamiyorum 😐 kayisi suyu ve zeytinyağı işe yariyor mu hergun mu veriyosunuz?
Mirayekrs Taze_annee evet her gün verdim ama bir yada iki mamasına özellikle akşam uykuya geçmeden mamasının yada kendim emziriyorsam ağzına bir damla verdim ki gece rahat etsin gazdan uyanmasın diye. Sonra damla kullandım takviye olarak şimdi üç aylığız ikisinide kestik