Merhaba arkadaşlar. Oğlum 16 aylık. Bu zamana kadar hep özel polikliniğe götürüyorduk kontroller için ama artık daha teşkilatlı hastaneye götürmek istiyorum. (Tabiki corona virüsü bittikten sonra inşallah) Sağlık sigortası yaptırcaz bugün. Bana doktor önerebilir misiniz? Güler yüzlü, yeri geldiğinde iletişime geçebileceğim bir doktor ve hastane.