Kızlar 1 yaş bebeğe uyku ve iştah için sipraktin kullanan var mı acaba?Bizim bir arkadaş tavsiye etti annesi hep onu kullanmış çocuklarına şimdi doktorada götüremiyorum Kızım 13 aylık oldu ve doğduğundan beri kesinlikle uyumuyor ne yaparsam yapayım uyuşa bile defalarca kez ağlayarak uyanıyor bıktım artık.Dayanamıyorum bende ağlıyorum 😣Birde 1.5 aylık bebeğim var ne yapacağımı şaşırdım büyük kızım onunla ilgilenmeme izin vermiyor sürekli ağlıyor uyumuyor.Bu şurubu doktor tavsiyesiyle kullanıp memnun kalan var mı acaba