Gizay33 Kızlar 9 gün oldu sezeryanla doğum yaptım dikişimin üstü şişti hala inmedi ve boğazımda gıdıklanma oluyor birden nefesim gidiyor öksürük oluyor genel anestezi oldum benim gibi olan varmı
ozgurkus Gizay33 genel anesteziden sonra benimde boğazımda bi gıcıklık bişey vardı şimdi tarif edemedim ama geçti 1 2 gün sonra.Ama çıkışım şişmedi iltihap falan var mı acaba görünürde
Gizemabc Gizay33 ben dogum yapali 3.5 ay oldu. Ameliyat kesisinin ustunde hala biraz sislik var. Hemen dumduz olmuyor
Atelci Genel anesteziden sonra gıcıklanma bende de vardı. Şişliğe dikkat et iltihap olmasın bi sağlık ocağına göster istersen emdirmeme rağmen ben antibiyotik kullanmak zorunda kalmıştım