SevoMeto Merhaba anneler, çogu bebek gibi bizimde gaz sorunumuz var malesef ki, bitkisel damla olarak ne öneriyorsunuz ne kullaniyorsunuz ? Dogal yöntem olarak ne kullaniyorsunuz tecrübeli anneler ? Bu arada biz 1 ay 4 günlügüz ☺️
Abrakadabra Biogaia kullanmıştım ben . Ayrıca her gün duş,masaj ve yarım kundak yapardım ,öyle rahatlardı anca.
Atelci Biogaia +nurse harveys kullandım ben bunun dışında hergün ayaklarına ellerine göbeğine masaj yaptım koluma yüZüstü yatırımca çok rahat çıkartıyordu. Kiraz çekirdekli yastık yapmıştım onu ısıtıp ayaklarına göbüşüne koyardım. Gün içinde arada yüzüstü uyutursanız rahat uyur ve gaz çıkartır