Merhaba arkadaşlar çevremde görüyorum kızımdan küçük olan bebekler bile emekliyor sıralıyor hatta yürüyenler var ama benim kızım emeklemiyor bile yuvarlanıyor geri sürüklüyor kendini emekleyecek gibi pozisyon alıyor ama ileri geri yapmıyor 🤷♀️ Kafama takmaya başladım iyice 😕