Herkese merhaba 1 yaş 10 günlük oğlum var gülmesi falan iyi dediklerimi yapıyor kumandayı veriyorum televizyonu aç diye açıyor suyu uzağa koyuyorum iç diyorum gidip içiyor mesela dediklerimizi dinliyor göz teması iyi bay bay yapıyor hadi gel gidelim dediğimde geliyor topun nerde dediğimde onu arıyor bulunca bana bakıp gülüyor dede mama al ver gel diyor kendi kendine ceee yapıyor onunla ilgilenmediğim zaman yanıma gelip bana dokunup gülmeye çalışıyor oyuncaklarıyla oynaması gerektiği gibi oynuyor herşeyi yapılması gerektigi gibi yapıyor al ver yapıyor ama sadece ismine tepki vermiyor onuda bence ya televizyon izlediğinden yada ismiyle çok çagırmadığımızdan hep paşa oğlum pamuk cnm diyoruz işaret yok taklit yok alkışıda öğrendi gibi hadi oğluma alkış alkış dediğimde yapıyor ama canı istediği zaman uzun oldu kusura bakmayın sizce varmı anneler