Naagii I am here 🙋 canım yeni doğan hemşiresi yim.eğer solunum sıkıntısı varsa doktora götürmem gerekiyor tabii ki çünkü bronşit zatürre bu tür hastalıklara yakalanmış olabilir.korkuyorsun anlıyorum ama büyük bir ihtimalle akciğerler çok kötüyse yatış verirler. Benim çocuğum bronşit olmuştu eve nebulizatör cihazı aldım. Nebulizatör cihazı kaliteli olmalı ama güzel buhar versin diye. Günde 4 sefer yarım ventolin. 2 seferde yarım budecord verdim buhar olarak. Düzenli olarak burnunu SF ile 2 saatte bir açtım. 4 saatte bir dönüşümlü ateş düşürücü verdim. Bir de mukotik şurubu aldım bu şurup balgam söktürücü günde 3 kez Bir ölçek verdim.tabi canım ben hastanede bu tedavileri kendim çocuklara uyguladım için yatış yapmayıp evde uyguladım senin çocuğunun rahatsızlığı için yorum yapamam günaha girmeyeyim.