Balliturta Arkadaşlar bir arkadaşım için Bursa’da kadın doğum doktoru arıyorum gidip memnun kaldığınız doktorlar var mı acaba ?
Yigitkomuz_ Balliturta ben hayat hastanesi nazmiye şentürk e gittim orda doğum yaptım memnun kaldım canm ultrasonda falan her ay renkli fotoğraf verdi
Yigitkomuz_ Balliturta 115 di geçen sene cnm haziranda doğum yaptım doğumda 2 buçuk milyardi ama artmıştır bu sene
Emrefeninannesi10 Ziya Çetin canım muayenesi var çekirge doruk hastanesinin alt tarafında 150₺ muayene ücreti doğumu istediğin bir hastanede yaptırıyor genelde çekirge dorukta yaptırıyor doğumu ücretinde arkadaş oldu yeni 3.500₺