Çok şükür hem aşımızı hem 3. Ay kontrolümüzü yaptırdık dışarıda eczanede sağlık ocağında kimsecikler yoktu çok şükür maske eldiven dezenfektan kuşanmıştım 😅 ama panikten telaştan ölecektim 🤭 4. Ay aşılarımız 15 mayısta sanırım o zamana kadar dahada çıkmam 🤣🤣🤣