Merhaba, malum virus yüzünden doktora gitmeye korkuyorum. Nolur bana yardım edin. Kafama çok takıyorum. Bebeğim 1 aylık 2 gündür hiç kaka yapmadı. Ikınıyor kıpkırmızı oluyor ama yapamıyor. Çok huzursuz ağlıyor. Zeytinyağı sürdüm poposuna olmadı. Derecenin ucuyla hafifçe uyardım olmadı. Ayaklarıyla oynadım olmadı. Ne yapcam şaşırdım. Aynı zamanda biogaia damla da kullanıyoruz.