Merhaba arkadaşlar,
bildiğiniz üzere doktorlar bebek odası sıcaklığının maksimum 23 banyo yaparsa 24 derece olmasını istiyor kıyafet olarak da kat kat giyilmesini tercih etmiyorlar. Fakat gelin görün ki annem evi 26-27 derecelere çıkartıp bebeğe de içlik+tulum +çorap+baddaniye+baddaniye şeklinde uyutturuyor eski stil doktorlar yanında söylemesine rağmen ince olursa gaz olur inanışı var … siz de durumlar ne? Siz uygulamada Oda ısısını ve kıyafeti ne yaptınız?