Merhaba arkadaşlar , burda yeniyim :)
27 martta normal doğum yaptım ve bir çok dikişim var zor bi doğum geçirdim .
Sormak istedigim ise ;
Büyük tuvaletime sadece 2 kez cikabildim doğumdan beri ve çok şiddetli agrim oluyor .
Kabızlığımın önüne nasıl geçebilirim tavsiye edebileceğiniz şeyler varmı?😔