Arkadaşlar 9 günlük annecim. Dün kabus gibi bir gece geçirdim. Ateşim 39 a kadar çıktı. Göğüslerimde bi ağırlık sanki aşağıya çekiliyor. Titreme, bebeğimi ağlayarak emzirdim acısından,bütün eklemlerim kaslarım kopuyor gibi ağrıyor. Sabah sütümü sağdım 20 ml ancak çıktı kafayı yemek üzereyim. Sütümmü kesiliyor. Böyle bi durum yaşayan arkadaşların tavsiyesine ihtiyacım var