Kardelenkose Merhaba bebeğimi Mama ile besliyorum en son sabah 5te içti. Bu saat oldu halaa içmiyor.Ama emziği tutuyor. Biberonu ağzında geveliyor. Böyle bir şey yaşayan var mı ?
Birkucakmutluluk Kardelenkose 1,buçuk-2 ay oğlumla boğuştum. İçiricem diye. Allahtan sadece yatmadan 1 defa veriyorum. Yeni yeni düzelmeye başladı alıyor artık. İçmediği zaman ağzına sıkıyordum. Ağzındakini yutuyordu
Doruk2019_annesi Kardelenkose uykuları nasıl gündüz uyumadıysa yediği yetip gece uyuyabilir yada gece çok uyanıyorsa yoruluyordur verdiğin yetiyordur korkma geçen benim oğlum 5saat uyudu yorgundur çok ağlıyorsa sancısı varsa bırak uyusun(oğlum 3ay 12günlük)
Kardelenkose Birkucakmutluluk Bende denedim ama istemiyor. Kaşıkla vermeyide denedim almıyor. Şimdiyse uyudu 😳
Ozgebrar2019 Kardelenkose Benim kızımda sabah kalktığında çoğu zaman aynısını yapıyor veya çok az içip bırakıyor. Sabahları çok gazı oluyo veya büyük tuvaletini yapmaya çalışıyor. Gaz ve tuvalet durumunu halledince yiyor 😁🐥
25634700 Benim bebeğim de 7 aylık sayılır çok az besleniyor. 60 cc ile doyuyor. Onu bile zor içiyor . Kilosu 8.500 falandır. Bunaldım bu durumdan. Kilosu az değil ama son 3 aydır böle
Kardelenkose Bizim gündüz uykumuz hiç uzun olmadı. Gece 2 kere besliyorum 120 cc içiyor. Bugünse zar zor 12 de 120 cc içirdim. Ama hem salymız var hem el sürekli ağızda. Galiba dişimiz geliyor ama erken değil mi 😳