Hanımlar merhaba 😊 yaklaşık 11 ay önce doğum yaptım ve sürekli tekrarlayan enfeksiyonum var. Her doktora gidişimde fitil veriyor kullanıyorum rahatlıyorum ama geçmiyor. Çünkü fitil kullandıktan sonra uzun süre yatmak lazım ama benim bebeğim çok sık uyanıyor ve ayağa kalktığım için fitil etki etmiyor. Sorum şu, enfeksiyon için yek kullanımlık şase ilaçlar var hamileyken de kullanmıştım. Şimdi ise emziriyorum. Emzirirken bu ilacı kullanan var mı aranızda? Bir de yazdırmadan direkt eczaneden alabilir miyim acaba? Şimdiden teşekkürler 😊