Sizin bebeklerinizde yapıyor mu ağzını iki oynatıyor bekliyor sonra gelmiyor haliyle emmediği için basıyor çığlığı
2.atak döneminde meme reddi yaşadık o zamandan beri memeye gelince ağlar böyle yapar baya bir ağladıktan sonra Emer tabi kaldırıp susturuyorum sonra ötmeye gelince yine aynı ne yapıcağımı şaşırdım valla