Apartmanımız da covid çıktı demiştim ya dün oğlumun alnında hafif ateş vardı 3 yaşında bu arada eşime söyledim saçmalama niye ateşi olsun dedi kızdı klasik erkekler neyse bana öyle gelmiştir dedim akşam üstü uyandı normalde öğlen uykusuna yatırmıyorum birşey de yemek istemiyo en sevdiği köfteyi bile yemedi abur cubur istiyo herhalde sandım yemedi bişey yine baktım biraz alnı evet sıcak uykusunu da alamamamıştı yatırdım yine bişey istemedi su içti uyudu ateşini ölçtüm 36.8 çok yüksek değil belki ama hali de yok hastaneye götürmek hiç istemiyorum ve aklıma o kötü şeyi hiç getirmek istemiyorum ateş düşürücü veriyim uyandığında bu saate kadar da hiç uyumazdı kurban olduğum beynim durdu psikolojim bozuldu resmen evde deli gibi gezmeye başladım dakikada bir çocuğun ateşinde bakıyorum bilmiyorum