Cemis Uzun zamandır takip ettim nerden dolayı olduğunu çözmeye çalıştım ıslak mendilden şüphelendim pamuklara döndüm yediklerime içtiklerimi kontrol ettim. En son kakasını takip ettim. Ne zaman kaka yapsa direk pişik alerji karışımı birşey oluyor. Hemen değiltirmeme rağmen silerken kırmızı nokta nolta oluyor. Böyle birşey olur mu cidden ?
Purelove Cemis bezden kaynakli olabilir. İslak pamukla sildikten sonra yikamayi deneyin. Cok rahatlatiyor.
Rzgr Cemis kaka yaptigi gibi bezi degistirmeniz gerekiyor. Benim oglumda kaka yaparken 9. Ayindan beri saklaniyor. Ilk zamanlar durumu farkedemedim. Cok sık pisik oldu. Oglum beyaz tenli 5dk dursun bez pisik oluyor. Artik alistim gunde yuzlerce defa popişini kokluyorum. Her bez degisiminde pisik kremi kullaniyorum.
Pelin87 Cemis asit seviyesi yüksekse, ishalse yapıyor, sudocrem iyi geliyor ve ıslak pamukla sildikten sonra pamukla ya da tuvalet kağıdı ile iyiceee kurulayın sonrasında kremi uygulayın çok çabuk iyileşiyor
Cemis wafflee_42 çiş yaptığında hiç birşey olmuyor ama hatta gece değişmiyorum çişiyle durmasına rağmen hiç pişik olmadı
Cemis wafflee_42 gece değişmediğim halde sabah asla pişik olduğunu görmedim öyle olsa sabahları da olurdu
Zeynept Çişindende olmuş ola bilir sen her defa açtığında altını yıka bebek sabunuyla daha sonra bephantol sür sık sık değiştir altını düzelir. Silme ıslak mendille çünkü nemli bırakıyor deriyi. Ve ne marka bez kullanıyorsun ıslak tutmuş ola bilir
Cemis Zeynept ıslak mendil kullanmıyorum pamuk kullanıyorum. bepantol daha da kötü yaptı mustela çok işe yarıyodu oda işe yaramamaya başladı hametol mavi denicem şimdi
Kucuk-kuzucuk Aynısı bizde de var. Genelde suyla yıkayıp sudocrem kullanıyorum biraz iyileşiyor gibi ama kakayı fark edemezsem yine kızarıklık oluyor. Prima kullanıyorum ben de
Rzgr Cemis arko klasik krem deneyin bizde cok işe yaradi. Bana da burada bir arkadas soylemisti. Gun icinde kizarikligi aliyor. Mustela sadece bariyer gorevi yapiyor pisigi gecirmiyor. Çis tek başina pişik yapmaz tam aksine pişigi önleyici bir yapisi vardir.
Cemis Rzgr kesinnnlikle katılıyorum. Bi keresinde pişik olduğunda naptıysam olmado en son gece hiç biiey sürmedim sabah çişiyle herşey geçmişti
Koalina Hametan kullandım doktoruma sorarak aşırı derecede pişik oldu hatta kanadı diyebilirim hafiften 2 günde geçirdi