Cicek anneler merhaba, günaydın 🐞
Elmacık kemiklerimin üstünde kahverengi lekelerim var. 4 ay 21 gün oldu doğum yapalı. Çenemde ve yanaklarımdan geçti fakat oralarda kaldı dikdörtgen şeklinde. Bunlar da geçecek mi yoksa kalıcı mı? Limonlu karbonatlı vs kürler var yapan oldu mu? Faydası olur mu?
Tecrübeli annelerimiz önerilerinizi bekliyorum. Sevgiler. 🌸🦋