Benim kızımda da tek gözünde oldu.Kaynamış ılık suyla her sabah sildim, geçmedi.Damla verdi yine geçmedi.Ara ara masaj yaptım göz pınarına.Sonra kendiliğinden yanlış hatırlamıyorsam 3 ya da 4 .ayında geçti.Masaj iyi geliyormuş, tıkanıklığı açmak için.Masajı aile hekimi önermişti.