Meteninannesii Oğlum 2 aylık 4 gündür ishal. Ateşi halsizliği yok sadece anne sütü alıyor. 3 gün önce burdan ne yapabilirim diye sorduğumda maflor önerildi onu da kullanıyorum ama geçmedi başka önerisi olan var mı ya da süt alerjisi mi bu
zeynepiremnur01 Meteninannesii anne sütü alıyorsa bende normal canm benim kızımda 5 aylık olacak Hava çok cıvık kakası sadece emiyor oda ateşi galan yoksa bence normaldir
Papatyam1703 Meteninannesii siz kabız yapıcı şeyler yiyin doktorumuz bana öyle demişti ben gecen yaz 3 aya yakın uğraştım o illetle
sokomel Meteninannesii bizim 1 aylık. bizimki de öyle sık sık ve sarı. tahliller yapıldı her şey normal. doktor anne sütü aldığı için normal dedi. biogaia probiyotik damla verdi. bir tık daha az yapıyor ama yine çok yani.
zeynepiremnur01 Meteninannesii çünkü daha küçük canm 2 aylık içini temizlediği için kakası öyle değildir daha katı ve koyu renktedir şimdi yenş yeni düzeliyor demek dikkat edersen hep cıvık olacak kuzum sıkıntı yapıyorsan sen muz ye zeytinyağ iç belki sütünden geçer kendisi küçük olduğu için ona bşy yedirtmezsin de
Meteninannesii zeynepiremnur01 muz patates yiyorum ama peki günde 8-9 defa kaka yapması normal mi sizce
Papatyam1703 Meteninannesii 3 aylık olmamıştık ilk ishal oldu doktor probiyotik ve ilaç verdi tam geçti derken virüs kaptı ben uzun uğraştım Rabbim yaşatmasın kimseye
sokomel Meteninannesii günlük ortalama kilo alımı 30 gramın üzerinde olması gerekiyormuş. bizim ortalaması 40 gr idi sonra kaka sayısı artınca 30 küsüre düştü biraz ama yine 30 üzeri.