nilton_b merhaba benim bebeğim de 15 günlük teyzesi ☺️ Aynı şeyi ben de 2 gün önce yaşadım sanırım 4 saat kadar aç kaldı ve uyanmadı da. Hatta kendisi niye ağlamadı, acaba bir şey mi oldu diye tedirgin oldum. Ama sürekli olmadığı sürece bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. Sadece çok aç kaldıklarında kan şekerlerinin düşüp halsizleştiklerini biliyorum ama bu 1 2 kere olunca değil tabi.