SukranCelik Kaşıntı sebebi hormonların eski haline gelmesi olabilir. Genellikle karaciğer enzimleri yüzünden oluyor. Ama merak etmeyin vücut toparlayınca yavaş yavaş eski halini alıyor. Bebeginize ki minik sivilceler de,kullandığınız şampuan ve sabundan kaynaklı alerji olabilir. Banyodan sonra atopi kremleri sürebilirsiniz bebeğinizi rahatlatır. Ve bir müddet bebeğinizi öpüyorsanız,opmeyin. Eliniz temiz olsun her temasınız da. Emzirme işlemini yaparken de mümkün olduğunca yüzü memenize değmesin bu da bebeğinizin yüzünü nemli bırakır. Geçmiş olsun şimdiden.💐