Bugün 18 ay aşıları icin korka korka sağlık ocağına gitmiştik. Kızımın doktor fobisi var birde. 18 aylık. Mamasını icti koltukta ayaga kalktı diğer koltukta oturan babasına gidecektiki kolunun üstüne yatar pozisyona geldi birden. Ağladı çok🤦 hemen kaldırdım. Sağ kolunu oynatamadıgınj farkettim ve dokundukca ağlıyordu. Kırıldı sandık omuzdan. Havaya kaldıramıyor ara ara içli içli ağlıyordu. Cevre hastaneleri aradık hemen. Heryerde şüpheli vakalar var koronadan dolayı🤦 en sonunda yapacak birseu yok deyip cıktık gittik özel hastaneye. Ortopedi doktoru Allah’tan vardı. Hemen mıayene etti once bileğini sonra dirseğni tuttu. İleri geri aşağı yukarı .. dirseği çıkmış deyince şok geçirdim. Taktım yerine rontgene gerek yok dedi. O anda gercekten kolunu oynatmaya yukarı falan kaldırmaya başladı. Tabi hastaneyi inletti korktugu icin. Yarın takip edin sorun olursa kolda tekrar getirin dedi. 1-5 yaş arası çocuklarda sık gorulurmüş ben ilk kez duydum acıkcası. Cok dikakt edin dedi. Yer ederse sürekli cıkabiliyormuş bazı durumlarda🥺 işin en felaket tarafıda. Bu işlem icin 100tl muayene ücreti ile birlikte bize tam 630tl fatura çıkardılar. Allah’tan tamamlayıcı sigortamız vardıda 10 lira ödeyip cıktık.ya olmasaydı 🤦 tabiki cocugmdan onemli değil. Ama şu günlerde eşimde işten cıkmısken bize fena gelirdi🤦♀️ canı sağolsun yavrumun . Sizlerde dikkat edin. Ve kolunda Boyle durumdan şüphelenirseniz hemen götürün die paylasmak istedim😣