balbocegimmm Canım öncelikle çok geçmiş olsun Rabbim tez zamanda şifa versin inşallah benim kızımda 20 günlük onunda ilk doğduğunda kan şekeri düşüktü sütüm tam yetmediği için mamayla kan şekeri düzeliyordu sütüm tam yetene kadar 4 5 gün mama kullandım sonra bıraktım bebeğinde herhangi bir belirti var mıydı titreme ağlarken morarma aşırı uyuma falan gibi