Kizlar bebegim 40 günlük 3gundur çok huysuz ağlıyor benim sutumu emiyor ama yetmiyor gibi çok üzgünüm kendimi kötü hissediyorum üzülüyorum sürekli aglio mamada veriyorum ama sadece günde bir defa mama vermem yeterlimi kaç ml vermem lazım günde kaç defa vermem lazm saatte kaç defa karnida şiş Gaz mi acaba diorum..Bende anlamadım gitti ac mi gaz mi uykusuz Bn de huysuz bide bugün terlemişti uyurkende huzursuz agzini arıyor ac olabilirmi tecrübeli anneler fikir verin çok kotuyum…🤦♀️🤦♀️🤦♀️😔😔😔