Sinemalya Merhaba güzel Anneler . Akl verin lütfen yoruldm gerçekten artk hep böylemi olack kızım 5aylık olack sabh 5 te uyuyor gün içnde 2 veya 3defa 15dk araığıyla uyuyor ama derin uykuya 5te dalıyor övlen 2ye kadar napmalıym nasl uyku eğitimi verecğm sabha kadar uynğz yoruldm artk 🥱🥺
gulsum2144 Sinemalya uyku pijaması. Ben oğlum 40 günlük olduğundan beri aynı sistem gidiyorum çok gece uykusu da iyi gündüz uykusu da akşam olunca bunlar senin uyku pijamaların şimdi uyucaksın diyorum sallıyorum karnı tok altı temiz olunca hemen uykuya dalıyor.. tavsiye ederim inşallah sizde de işe yarar he bide manuş babanın evlerinin önü yonca şarkısında sallıyorum hemen uyuyo sağlıkla büyütün 💕
KitapKurduAnne Sinemalya Yapacak bir şey yok ,fıtratı öyle .😃Biz de 40 çıktığından beri öyleyiz ,ben de korktum büyüme hormonu vs.diye ama doktor her değeri normal dedi ,2 yaşı bulabilirmiş düzen,hatta bazen daha geç .😇Rabbim can sağlığı versin.🥰♥️
Sinemalya gulsum2144 yoo uyumada sorun yok uyutabiliyorm ama 15dk sürüyor derin uykuya 5te dalıyor sorun o
Kck2019 Benim kızımda 5 aylık olucak dediğin gibi benimkiside en fazla 10/15 dakika uyuyor uyanıyor bende yoruluyorum saatlerce uyutmaya çalışıyorum tam uyudu derken yine kalkıyor 🤷♀️
Sinemalya KitapKurduAnne ozman alışmam lazm 😏gerçi alştmda belki bi yolu olurda uykumz norml bebekler gbi 10da uyur diye post açtm 👍🏻❤️
KitapKurduAnne Sinemalya Tabi farklı düşünen arkadaşlar illa ki olur ama ben böyle düşünüyorum.🥰 Bizim bebekler de normal yahu ,demeyin öyle .🤣
Sinemalya KitapKurduAnne Allah can sağlığı versn bebeklermze uykularıda normal olsa inşllh süper olur 😊
Sinemalya KitapKurduAnne merhaba ben post açmştm hatrlarsanız siznde bebeğnz sabah uyuyordu ben uyku duzeni oluşturdm ve 4 gündr saat 11de uyuyor🙈😊 sabh 10da uyanıyor
KitapKurduAnne Sinemalya Bizim kız da biraz daha düzene girmeye başladı ,demek zamanı varmış . Maşallah kuzunuza.🧿🧿
Sinemalya KitapKurduAnne sizede deneyin kesinlikle bn naparsam yapaym düzene girmez diyordum ama çoo şükür başardk mışıl mıl uyuyoruz erkenden. Normlde kızm 4sate bir acıkıyor 4saat aç kaldı 5saate uykusz üstünede ılık duşş epeyce acktı yoruldu doyurdum mışl mışl uyudu gece uyanır diye düşünüyordm ama uyudu uyku düzeni öyle ce düzeldi
Sinemalya Deletedmom414 yok öyle degl 7.30da uyutm yarım saat kadar uyudu 8de uyandı 8den 11e kdr aç uyksz kaldı üzerne ılk duştn sonra epey yoruldu saat 12ye geliyodu maması yiyp uyudu
Sinemalya Deletedmom414 12de uyuyor 10da uyanıyor bn 12de uyumasnı istediğm içn düzeni öyle verdn çünkü babası çalışıyor 11de falan geliyor 1saat vakit geçirdikten sonra uyutuyorum ömümz yaz bide 12de falan uyuyoruz bnde onuunla uyuyp uykmu alıyorm